Tvättande och besökande

Hej!

Lyckades övertala syrran att göra om min blogg igen =D visst blev det snyggt?
Vi had askul undertiden vi fixade med bloggen =D haha.. ändrade mig
typ 3 ggr innan bilderna och de blev osm jag ville, haha, men vafan =]

Idag så vaknade jag kl 5, för att Devin ville ha mat, han fick sin mat, somnade om
direkt. Men de gjorde inte jag! jag var vaken enda till 7.. satt och funderade på
hur jag ska kunna skrapa ihop 6000 lite snabbt,..trolla kanske? yeah right.
Jag ska köpa ny vagn! En Emmaljunga Nitro City + liggdel =) LÄNGTAR!

Efter uppstigningen så tvättade jag en svart och en vit tvätt, så nu är de iaf lite
tömt, orkade inte tvätta ALLT idag, fick ny tid tisdag nästa vecka så får ta resten då.

Efter de så åkte jag till Pernilla, David skjutsade mig (sara och david bog här ett tag).
Hade skitkul där, hon är verkligen heeeelt underbar, hon har två döttrar, den ena är
6 år, och den andra är 5 månader =) två tjejer =)
Vi satt mest och snackade bajs och chillade, sedan bjöd hon på mat, spaghetti
och köttfärsås ble det =) Sedan hämtad David mig.

Devin har sovit tvärtom idag så NU är han vaken, fast han kommer nog somna
närsom, för han har bara sovit typ 3 timmar på hela dagen så.

Imorgon ska ja till BVC, träffa doktor som ska klämma och känna och mäta och väga
min lilla bebis, får se vad han väger, sist var de 4,7 kg iaf =) och 57 lång =)

Nej nu ska jag försöka få lilleman att sova.


Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0