BVC och dåligt väder

God morgon!

eller ja, snarare god eftermiddag..=P

Devin la jag ju igår sedan vid 11 halv 12, sedan sov han enda till halv 7.
Fick mat, sedan sov till 10, så jag får sova de får jag! =D skönt som fan.

Sara jobbar på Family House idag med Ann, så hon gick upp lagom tid
tills hon skulle dit vid 10.  Sedan hoppade jag in i duschen och gjorde
mig iordning. Seda handfatsbadade jag av Devin lite så han är fräsch
inför BVC-besöket kl 14:15 =D ska bli sååå kul och se vad han väger
och hur lång han har bivit. Måste handla ersättning med, och minifom.

Ska se om jag ska köpa ramlösa med, är så satans sugen på det nu mera!
har gett upp coca colan nu, måste fan sluta dricka så jävla mycke cola.
Dricker lätt 3 liter om dagen annars,...

Efter förlossningen så rasade jag i vikt, vägde ju 100 kg på förlossningen.
och nu 7 veckor senare väger jag 80.. står fortfarande still sedan 2 veckor tillbaka.
60-65 brukar jag väga, så nu ska jag och Pernilla ta tag i detta, vi ska börja med att
ut och gå iaf en gång i veckan och inte dricka mer cola, och bara äta godis på
lördagar i lagom mängd, nu äter ju jag inte godis på de sättet, men alla
sötsaker för huvudtaget ska de bara ätas på lördagar, med måtta.

Nu ligger Devin och sover på mig i bärsjalen, de var nog de bästa köpet,
(fick den av min moster) som jag gjort! Helt sjuuuukt mycket lättare med sjal
än med sele, inte nog med att de gör skillnad för mig, utan det är bättre för barnet.

Nu ska jag dricka vatten och chilla lite.

Puss*


PS:
ja vädret är dåligt, det är disigt och kallt.

fast solen kikar fram lite då och då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0