Grillning och vagnkikande

Hej!

Idag har de inte varit en sån händelsefull dag, var uppe och klara
vid typ 2 tiden =P Devin vakande bara två ggr inatt och de har varit
skitskönt!

Framåt eftermiddagen så gick vi mot pappa och grillade och träffade
Angela, hon fick några påsar med hallonbladste av mig, för nu är hon i
vecka 38, och vill inte vara gravid mera. (hallonbladste kan sätta igång en förlossning)
Angela är min lossasmammas sons flickvän. Förra året i Sept fick hon en son,
sedan blev hon gravid vid jul igen och ska ha denna ungen typ samma datum =D haha

Sedan gick vi hem, efter att Devin hade kräkt upp ALL mat han fick..
skitglad blev han, och log sig igenom hela kaskadkräkningen -_-

Vagndreglandet fortsätter, ja SKA ha den vagnen, men måste fixa pengar
först, men jag ska bara ha den, för är så jävla less på den vi har nu.

Nej nu ska jag sätta mig o sängen och glo på tv och chilla.

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0