Hösten står och stampar i farstun

Hej!

De har regnat HELA natten, har fan låtit som fan!
Kunde knappt sova i oväsendet.

Igår fick jag en vagn av min lossasmor, en brio, kan inte vad det är för
kvalisort på den =P men snygg är den iaf. Angela, min fd lossasbrors flickvän
hade den till sin förstfödda son, och sedan nu har jag den =D de e nice!

Så nu så har Linda min oldie på lån, hon ska nog köpa den.
Jag har hittat en massa saker till vagnen som jag inte hittat innan.
Så nu är den bättre =D därför Linda är sugen på den.

Idag var pappa här och skruvade upp vår hatthylla, ÄNTLIGEN ÄR DE GJORT!
De som ska fixas i lägenheten är följande;

Hallen

- Ny matta
- Ny skohylla
- Mysbelysning

Vårt sovrum
- Tapetesera om fondväggen, samt måla övriga väggar
- Få upp skåpen på fondväggen
- Hitta antikt fönster
- Nya mattor i sovrummet
- Flätade korgar till hyllan i sovrummet

Kök
- Nytt vitlaserat köksbord som pappa fixar med just nu
- Ny matta
- Ny knoppar
- Nya gardiner
- Stolsdynor

Vrum
- Flätade korgar till vår IKEA hylla
- Fler böcker i hyllan
- Byta ut vrumsbordet
- Nya gardiner
- Få upp plattTVn på väggen
- Pokalskåp IKEA

Datorrum/Devinsrum

I Devins rum har vi just nu datorern, plus att Syrran sover där.
MEN när jag har skaffat laptop, ska min dator bort, vi ska även
köpa mindre datorbord till erics dator så vi ska ordna en liten
hörna till honom, finns ju nån såndär liten variant med hylla
och så där man kan ha datorn på. Sedan ska alla väggar målas vita.
Förutom Fondväggen som ska vara ljusblå. Sedan ska vi köpa vita hyllor
bara sånna enkla, och ha 4-5 st på väggen med böcker och diverse saker.
Ny matta, nya gardiner, såndör liten hylla som man kan ha leksakerlådor i.
Finns jättefina färger på Ikea, jag vill ha äppelgröna sånna lådor =)

Just nu är de årt rum som är prio ett. Så i behöver bara inhandla,
vit färg, tapetklister, pensel, 3 rollers. Sedan är de KLAAAART!

Nej nu ska jag återgå till mitt städande.
Sedan kommer nog Linda och Thobbe.

PUSS*




Kommentarer
Postat av: Mia

Du måste använda rollern och färgen med innan det blir klart ;-)



Kommer att bli jättefint i er lägenhet..



Ha nu en bra fredag..



Kram

Mia

2009-08-28 @ 08:57:23
URL: http://nattmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0