ICA, städat, och besök

Hej!

Idag så vaknade jag viiid, 11? Steg upp och städade lite och
flyttade runt lite möbler och så. Sedan så kom Elsie + man vid
jaa, 5 tiden? halv 6 kanske. Hon fick hallonbaldste av mig =)
Med tanke på att hon skulle ploppa igår, men ingen bebis är ute
så får hon mitt hallonbladste. Sedan så kom även Linda,
och vi chillade.

Eric och Thobbe pillade med 4hjulingen Eric lånat av sin systers man.
Dom plockade ut nån del ut den som dom skulle pilla med på balkongen.
Det slutade med att hela lägenheten luktade bensin, så jag och Linda
gick en runda bort till ICA, där träffade vi två pers, som Linda känner då.
Dom har en liten dotter, så söt så =) Imorgon är de föräldrarträff, så jag
och Linda ska dit =) Kul och träffa lite fler med barn och så =)

När i var hemma sedan så luktade de inte längre iaf.
Vi gjorde blåbärspaj vi aldrig han äta upp, däremot gjorde vi en
pastagratäng som vi åt, sedan skjutsade min pappa hem dom.

Så nu sitter jag här, lagt ut bilder på BDB, och bloggar lite.

Och föresten, jag slutade med cola för snart 2 veckor sedan,
jag har gått ner 4 KG PÅ DOM DAGARNA! från 80 till 77!
HELT SJUUUKT! ska fan aldrig mer dricka cola =P
men fy fan vad sugen man blir..brr

nej sova nu.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis till viktnedgången Lina.. Bra gjort att sluta med cola.. Jag borde sluta med godis här men det är ju så svårt... Men minska skall jag göra för nu banne mig skall det bli viktändring, har ju gått upp i sommar :-(



Ha det bra..



Kram

Mia

2009-08-25 @ 15:29:19
URL: http://nattmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0