kom på en sak!

.. en jävligt irriterande grej!

I helgen var de karloskar dagarna här i Växjö..
vi var hemma hos Elina, Jag och Linda och barnen och sambosarna.
Väl på bussen, och har ställt våra vagnar där dom ska stå, vi är dom enda
på bussen, inte för att de gjorde nån skillnad men endå, vi skulle betala,
så säger chaffisen, "är de era?", "ja" sa jag?.. "vadåda?" så säger han..
"men tjejer, är ni inte lite för unga för de?".. asså jag höll på att dö och sätta
tungan i halsen.. så ja sa, "ja hellre är ja fan ung än för gammal"...

Elina reflekterade itne över att han sa de, men hon sa att om hon hade hört
honom säga det när vi var på bussen så hade hon sagt något =D

jävla idioter som ska hacka på unga morsor,.. SUCK!

Kommentarer
Postat av: Miwa

Så fruktansvärt ung é du dock inte.. :O finns ju betydligt "värre".

2009-08-13 @ 10:14:13
URL: http://nogg.se/Miwa
Postat av: Lina

Miwa - Jo tack de finns faktiskt folk som är mycket yngre, men TYDLIGEN enligt dagens samhälle så är man under typ.. 27 så är man ung mamma...? LOL

2009-08-13 @ 12:44:55
Postat av: Elsie Åström

Vilken gubbe!!!! :)

2009-08-13 @ 13:58:44
URL: http://elsieastrom.blogg.se/
Postat av: Elina

Det var tur att jag inte hörde det, jag hade nog klämt ur mig något förjävligt ! :P och inte fan känner jag mig som en ung mamma, jag har allt en 30 åring ha med, dock en 2 istället för 3 i början av årtalet:P

2009-08-15 @ 23:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0