Midnatt råder



.. kan inte sova? sitter och kollar på IQ befriade blåsta blonda
bloggfjortisar på youtube, HJÄLP! de enda dom kan göra är att

- Dra i sitt hår [de blir inte längre bara för att du smeker och drar i det]
- HÄLLER typ brunskräm i hela ansiktet [snälla ta RÄTT hudton]
- Pratar om sitt löshår, eller att dom ska skaffa löshår..[intresseklubben antecknar]
- Pratar om sina polare och festerna dom går på [vem fan bryr sig?]
- Och sedan är de ett SATANS gnäll om att "åå jag är inte vem som helst.."

ALLA blonda brudar som bloggar, och håller på pratar fan om samma jävla saker.
ENDA annledningen till att man kollar, är för att dom är så satans pinsamma.

Förövrigt,.. inget händer. Jag är så satans törstig så jag vet fan inte vad
jag ska ta vägen. GE MIG VATTEN MED MYCKET IS I!

Jag har märkt att min blogg är ganska så ego med bilder och så?
men vem bryr sig? det är ju MIN blogg? sedan har ju såklart stjärnan i mitt
liv fått stjärnplatsen i headern =D Eric är inte med, för jag har inte EN ENDA
bil på honom där han är normal, efter 3 år som par så fjantar han fortfarande
när man ska ta kort =P SUCK! killar..

nej nu lovar jag att jag ska sova.. ska bara tvätta av mitt smink först..
fy,.. har disk i diskhon, orkar inte diska >_<

Puss*



Kommentarer
Postat av: Miwa

FISK i diskhon? :( de låter rätt omys du.. :P

2009-08-13 @ 10:18:52
URL: http://nogg.se/Miwa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0