Onsdag och en runda till ICA

Hej!

Jag börjar bli duktig =) Är ute och går med vagenen varannandag,
de blir en ganska lagom lång runda också, måste gå ner lite i vikt ju,
men man ska ju inte banta så jag går långa rundor och äter sunt ist.

Inatt sov Devin kanon! han har fr o m igår fått minifom och sov inatt
23:00 till 06:00. Sp nu vaknar han inte och grymtar och sparkar och
fiser utan sover som en klubbad säl hela natten.

Idag så efter hans morgonmål vid 6 halv 7 så sov vi båda till kl halv 12!
sjuuukt skönt! Sedan så lagade jag mat till Eric, spaghetti och köttfärssås.
Det uppskattades. Sedan gick ju jag som sagt till ICA, tänkte först att jag
skulle glo på en film, men nej!! jag tog mig i kragen och gick till ICA först.
Nu sitter jag här, VARM, klibbig och trött, men känner mig duktig!

Nu ligger Devin och sprallar i gymmet, video kommer.

Nu ska jag njuta av min cola, och glo på film!

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0