Pernilla, citygross och fredag

Hej!

Idag så kan man knappt tro att de är fredag. Dagarna bara går o går,
och jag märker knappt av vad dagarna tar vägen, eller vad det är för dag.
Även om jag oftast sitter hemma om dagarna så flyter det på.

Äckligt tråkigt kan man då ha ibland, men de får man lixsom ta.
Förövrigt, så gick Devin upp kl 9 idag, sedan så lagade jag mat till
Eric lagom tid när han skulle ha lunch vid 13-tiden. Sedan så blev
Devin lite grinig, antagligen för att han var trött. Jag skulle bada honom för
han luktade iiiinge vidare! Men de gick inte, han gallskrek! sedan var han sååå
trött att han somnade på 2 röda i min famn, sååå söt.

Vid 3 så åkte jag till Pernilla, världens bästa människa, självklart så är hennes
sambo Jimmy också en ängel =) Deras två härliga barn Cassandra och Fillippa!
Vi har såå kul ihop! Pernilla är typ min tvillingsjäl! UNDERBAR!

Jag har ju inge vidare bra vagn, så dom var så jäkla gulliga att dom lånade ut sin
splitternya Emmaljunga till mig, för dom köpte en annan till Fillippa.
Dom ska ha Emmaljungan i vinter så jag fick låna den tills Nov.
Men jag letar ju vagn och ska få pengar på Devins dop till ny vagn! Så det är
inga problem! tack tack tack.

Devin sover just nu i sin lånevagn, så söt när han ligger där i en FIN vagn för
en gångs skull, blä får sååån ångest att man inte har råd med en sån riktigt fin vagn,
han är värd allt oh lite till som finns i hela världen, men de löser sig med tiden.

Min lilfis blir bara större o större för var dag som går, han svarsskrattar, och jollrar
för fullt här hemma! och han har en gång skrattat högt! så snart kommer de! =D

Efter att jag vatt hos Pernilla så kom eric o hämta upp mig, han fick lite mat av
Pernilla, vi hade precis ätit god tacopaj, sedan så pratade vi lite om BeSafe steg 2
som dom ska köpa. Den ska vi med köpa nu strax till Devin. Filippa deras yngsta
är snart 6 mån så dom blir lekkamrater sedan =D

Nu är vi hemma efter att ha varit på citygross o handlat.
Vi ska glo på nån bra film i sovrummet och sedan sova.
För imorgon ska vi umgås med Nizze o Sofie =)

Pusskram godnatt!

Kommentarer
Postat av: mia

e ju skit bra att du får låna en vagn du är nöjd med:)..tänk nu på att spara ihop pengar till en snygg sittvagn istället du kan ha länge :), de tjänar du på!

2009-08-29 @ 11:03:43
URL: http://miamakinen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0