Ros åker hem ~ Städdag!

Hej!

Idag åker Ros hem, dagarna hon har varit här så har vi
inte gjort så jätemycket. De har varit ganska skönt endå.
Vi har glott på TV, ätit taco, majs, pizza och drygat.

Ros köpte även ett par assnygga skor på DINSKO häromdagen
när vi vart i stan, mäkta avis! =D Hon ska ha dom första
skoldagen. Hon kom in på den skolan hon ville in på,
så ett stort grattis till henne, börjar gymnaiset nu.
(hon har gått om 3:an och gått IV ett år så igentligen skulle hon
ta studenten nästa år! Men allt går inte alltid som man vill)


Idag stortstädar jag även, dammsugar  bakom varje hörn och
dammtorkar som fan, visserligen så städar jag everyday
i brist på annat,men idag är de lite mer storstädning.
Jag har sååå mycket jag vill göra om. Vi har ju nya tapeter
i köket lixsom, men har inga pengar wat so ever att köpa
köksmöbler för, eller köksmatta för, så det är lite tråkigt.
Men man får köpa lite efter hand. Jag vill ha ett runt seceondhand
bort med gamla stolar till med nån snygg dyna, fast bord och stolar
ska då vara vitmålade och sedan lite sandpapprade. Jag älskar
den marinantika båtstilen! Mysigt bekvämt och välkommnande!

I veckan händer inte allt för mycket, har planerat stan med Linda imon,
och senare i veckan så är de en sväng med Elina som gäller.

Imorgon ska jag även ringa prästen, han måste komma hit och
skrämma demonen ur Eric
, nej skämt åsido.. vi ska fixa tiden
för Devins dop så de är lixsom är satt så man kan skriva inbjudningarna.

Nej nu måste jag fortsätta med städningen.

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0