Tvätt, besök och minifom

Hej!

Nu är det ett par dagar sedan jag bloggade sist. Men ibland så
har jag inte så mycket att skriva om. När man är mammaledig
så gör man inte saker VARJE dag,.. utan det är mest byta blöja,
amma, ge mat, leka, bära, sova, städa.. och ja, bara vara allmänt
ledig så att säga.

Men igår så var jag, syster, eric, david och devin ute och gick en
lååång runda i skogen, vi klappade hästar och plockade blåbär!
De var såååå mysigt, och de ska vi göra om flera gånger i veckan.

Idag så har jag varit hurtig. Kl halv 11 gick jag upp och fixade med
tvätten och gick ner och tvättade. Sedan så kom Linda med TIndra
vid typ 3 tiden, och vi har chillat. Sedan åkte vi till apoteket och köpte
minifom, få min ÄR slut! *panik* så de blev en 100ml flaska.
SVIIIINDYR, 199 spänn, men den håller länge, och är värt varenda öre.

Eric har slutat, och David är på g att hämta, han skulle inom harrys först,
(hans extraknäck som även jag har som extraknäck när jag inte är mammaledig.)
och där skulle han på personalmöte som vanligt då. Han kommer nog snart.

Sara sitter i soffan och pratar med Linda, hon vill ha en ny blogg som ser
lite bättre ut, Linda kan inte design, och syrran är ju duktig som fan,
så hon sitter och gör en åt Linda =)

Ikväll ska vi äta makaroner och korv. Nu när vi bor 4 pers här så har
vi matschema för alla dagar i veckan, som vi följer och de känns bra.
Och nu mera så sitter vi allesammas och äter i köket vilket känns skönt.

Nej nu ska jag vara lite social.


Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0