Vagngalen!

Hej!

Jo det är ju så att jag ska ha en ny vagn. Den vi har nu suger.
Jag och Linda ska båda ha en ny vagn och har hittat sidan
där vi ska beställa den, vi ska bara klura lite på det.
Måste bestämma mig för vilken färg jag vill ha?.. finns typ 41 olika
färger, de gjorde INTE saken lättare, snacka om beslutsångest.

Vagnen är ju ingen emmaljunga, men den är asball, snygg och billig.
Jag har en polare som har en sån vagn och hon är iaf nöjd!

Lägger in en bild iaf, och en länk till sidan där alla olika färger finns.
Vilken hade ni valt? färg asså..=P




http://www.annaaxel.se/index.php?cPath=24_25

som sagt, vilken färg tycker ni hade passat till Devin?

Nu ska jag försöka sova.
Devin lär vakna om nårra timmar då han la sig 2 timmar tidigare än vanligt.

Puss*

Kommentarer
Postat av: jenny

åh vad kul med en ny vagn smulan!

jag hade satsat på en svart med något mönster (inte blommor..) för då är det lätt att matcha med andra färger osv.

har en blå sufflett o toplock på min vagn, köpte ny snygg skötväska men tycker inte att det passar så bra :-( så nu funderar jag på ny suflett o toplock hihi



kram på dig!

hyperballad på FL

2009-08-16 @ 00:21:43
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0