Onsdag

Hej!

Ja nu bloggar ju äckligt tidigt. Men Devin vaknade
och ville ha mat, och ibland tar de lite längre tid för han
att somna om, men han sover till 10 i vanliga fall.
Själv skulle jag bara logga in och kolla in bloggen.
Sara, min syster, har fixat lite som ni kanske ser.
Jag ville inte ha för mycket kldd och trams, så denna
är enkel och fräsch, me like alote *tack sis*

Förövrigt.. idag är de BVC kl halv 3 som gäller, sedan
bär de av till Karlshamn, östersjöfestivalen är i stan!
Vi stannar där enda till söndag så vi hinner träffa massa folk.

Nej nu ska jag föröska få min lilla bajs/kräk maskin att sova igen.
Jag är inte riktigt redo heller för att stiga upp ännu =P

Puss*

Kommentarer
Postat av: syster sara

yay for me :D

2009-07-15 @ 11:01:07
URL: http://ekesrydh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0