Östersjöfestivalen

Hej!

Torsdag idag. Vi åkte ju till Khamn igår och gjorde inte så mycket.
Idag däremot så steg vi upp runt tio tiden, sedan så åkte vi till
Olosftröm och hälsade på Erics mormor igen, där käkade vi och så.

Sedan åkte vi tillbaka till stan och träffade erics pappa. Vi konstaterade
även att erics generator på bilen inte funkade.. så den måste han laga innan
vi åker hem på söndag, passande, verkligen.. =P

Vi gick en runda på stan, sedan så gick jag med mamma och karolina
så gick eric bort till hans pappas garage och försökte fixa lite med bilen.
Jag och mamma kollade sedan på karnevaltåget.

Nu är eric ute med sin far en sväng på stan och så.
Jag gick hem för jag orkade inte gå där.. jag HATAR verkligen folk som
ska stå still MITT i hela JÄVLA gången och lixsom låssas som om de
regnar när man vill gå förbi.. IDIOTI, Så jag stannar hellre hemma.

Lilleman har nog fått liiite ont i magen, nu sover han visserligen, men
hans mage krånglar nog lite, så imorgon ska jag köpa minifom.
Han har redan semper och D droppar, men jag gör allt för att slippa
ett skrikit jävla barn, haha men ja de är väl smällar man får ta, haha.
Men som sagt nu sover han, det är ju inte så att han skriker som fan,
utan han smågnäller och vrider och vänder sig lite bara.

Nej nu ska jag sova medan han sover så jag får lite sömn,

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0