Produktiv måndag!

Hej!

Idag så vaknade jag kl 5 i 11, Eric började jobba vid 7
och skulle ha lunch vid 11, så de var ganska lagom.
Med Devin sov vidare så gick jag upp och pillade med lite
saker, plockade och så. Eric kom hem och fick käk, och medan
han åt så duschade jag och gjored mig iordning, för när
han skulle tillbaka till jobbet så passade jag på att åka med
och bad han släppa av mig vid Anns jobb, köpte lite saker till
Devin, två pyamaser och två bodys, dom har asdåligt med
killkläder precis som alla andra butiker har. Tjejkläder hade
dom fan så det räcker och blev över till hur många som helst.

Sedan tog jag en runda på ÖB, köpte våtservetter och lite godis
som jag vet att Eric gillar. Sedan efter det så traskade jag bort till
Erics jobb, för de ligger nära, lagom till klockan två då han slutar.

Vi körde inom ICA på hemvägen, måste ju ha cola lixsom, fy fan
vad gott det är med ett glas cola! SINNESJUKT!!!
Linda och tobbe stod och väntade på oss sedan när vi kom hem,
dom hade varit på BVC och vägt sin dotter Tindra som bara är
12 timmar yngre än Devin =) Dom åkte nyss så dom har varit här ett tag.
Eric och tobbe har spelat wow, och jag och Linda har gosat bebisar,
och jag har även städat lite och fixat inför att ROS kommer imorgon =)

Nu när Devin sover inför natten så ska jag bara diska och plocka ihop
tvätten, har tvättid mellan 11-15 imorgon, måste tvätta,.. kan vara drygt.

Nej nu måste jag återgå.

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0