Uppdatering söndag

..jo idag har de inte hänt så mycket.

Eric slutade vid 3, var hemma vid mja, 20 över 3.
Sedan bytte han om, sedan drog vi till Family House.
Där hittade jag ett par svarta långbyxor som jag passade!
OMG de var jäkla kors i taket! =D värsta sköna! Och sedan
hittade jag en tshirt, och en hood, eric fyndade 5 par fillingar.

Efter de drog vi hem, dock en liten kvick titt på ICA.
Handlade lite smått och gott där med.

puh.. förövrigt så har jag städat! dammsugat och moppat golv
i kök, och hall. Jag var sååå duktig att jag gick ut med alla sopor
som stod i hallen! och sedan tog jag fram vår skohylla och fixade
iordning. Klädkammren har varit en enda härva! men jag tog
tummen ur röven idag och har rensat ut allt som ska ner till förrådet!
Imorgon ska jag vika ihop alla kläder snygg och försöka hitta en
hylla till som man kan ha byxor och lite sånna kläder man använder
lite mer sällan.

Nu ska jag ta mig en DUSCH! sedan lägg mig i sängen och sova!

PUSS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0