2 Dagar kvar

Hej!

Ja igår efter allt handlande och så så gjorde vi inte alls mycket.
Vi kom hem, började glo på en film, sedan kom Linda och Thobbe.
Under tiden dom var här så var jag nere i förrådet och flyttade om lite
lådor så vi kunde få ner de lådor som stod i hallen, beådrade sedan
Eric och Thobbe att bära ner dom, sagt och gjort, så nu ser hallen
tio ggr bättre ut! =D Vid 10tiden åkte dom hem, och strax innan 11
la jag mig i sängen och glodde på sex and the city och åt apelsin
och chokladglass! =D MUMS!

Idag måste magdroppar och nippelssalva inhandlas iaf.
Sedan har vi det där regnskyddet också via mekonomen då,
de till barnvagnen. Sedan ska vi idag testa bilbarnstolen i bilen.
Nu är de ju en Römer (?) och på Erics jobb säljer dom BeSafe,
dvs de bästa märket på bilbarnstolar, och han sa att om han inte
gillar den bilbarnstolen som vi ska testmontera så kommer han
köpa den andra rakt av, haha vilket jag tycker är onödigt, men det
är så gulligt att han bryr sig om en bilbarnstol, haha! =D

Idag har vi även tvättid, 11-15, ska tvätta de sista då, sedan måste
jag komma ihåg att ta bort lakanet från sängen och tvätta de, vi har bara
ETT lakan till sängen, okej, nu tvättar jag och byter de i sängen iaf
varannan vecka, men jag vill iaf ha ett lakan till! Har ju ny säng, och vi hade
bara lakan till 140 sängar, nu har vi en mega på 180 och då är de svårt.

Ska även ta och "mublera" om lite i sovrummet så de blir smidigare
med vaggan så den står brevid mig istället. Men det går snabbt!

Sedan har vi nog inget planerat, de enda jag känner jag vill ska hända är
att bebis får bannemej komma ut nu! Idag hade jag gissat, den 9onde.
Men jag tror jag "drar tillbaka den gissningen"..för de känns inte alls
som att det är på G för 5 öre! ingenting, ingen värk, ingen slempropp..
inget vatten som går.. NADA!...... blää! >_<

Neee nu ska jag trösta mig med lite frukost iaf.

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0