BF Dagen.

Hej!

Jaha, då sitter man här på de "magiska" BF datumet, 11 Juni 2009.
Men ingen bebis, inga känningar, nada..=( dock tror jag att han kikar
ut i helgen. Var hos BM igår också, SF-mått 39, hjärtslag 150 per/min,
bra BS och blodtryck, ingen äggvita. Fick också min tredje hinnsvepning
som jag hoppas gör mirakel kommande 24 timmarna. Enligt BM är jag
öppen 2 cm, tappen är mjuk, men bakåtriktad och omogen... de enda
som krävs nu är att jag ska få värkar.. DE ENDA!

Får väl se vad dagen har att bjuda på.

Ska laga potatisgratäng idag! Och testmontera vår andra bilbarnstol vi har.
Har ju som sagt två stycken, dock är den ena med 5punktbälte och den
andra med 3punktbälte, och tydligen ska 5punktsbälte vara mycket bättre
till nyfödda, spec säkerheten och så med då, men vi får se vilken som sitter
mest stailt i bilen helt enkelt, tror inte det ska vara några problem igentligen.

Nej nu ska jag glo på film, sedan göra mig i ordning, och sedan ska jag
locka fram bebis, hur? inte en aning..

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0