BM-besök

Hej!

1 Juni, och nu är de bara tio dagar kvar enligt UL, 6 dagar enligt SM.
Var hos BM idag, sf-mått 38 cm, vcka 38+4, vikt, 95,9 kg, dvs totalt
30kg sedan inskrvingen, "hej jag är fet!"..O_o.. ångest ångest ångest!
Hans hjärtslag låg på 138 slag/minuten och han var äntligen fixerad!

Idag vart även Sars förbi med resterande saker till balklänningen.
Kommer bli sååå jäkla snyggt när det är klart! helt lyrisk! =D

V-rummet är nu omtapetserat, blev kanonbra.

Nej nu ska jag återgå.

Puss*

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Ville bara säga att jag hämtade ut paketet i torsdags innan min avresa till Örebro! Tack så mycket!



Sen vill jag bara säga att jag också gick upp 30kg med min tös, från 63-93! Va enorm och dom trodde hon skulle väga MINST 4-4,5kg men kom ut och vägde 3690g ;-)



Just det , gick ner alla kg på 1 år! GI- metoden är helt grym!



Kram Emelie

2009-06-02 @ 07:43:07
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0