Doktorn

..Tänkte bara summera en besök jag hade på sjukhuset idag pga
klådan på min mage. När jag kom ditt gjorde dom CTG på mig,
allt såg bra ut, pratade med en doktor och han ställde massa frågor om
allt möjligt, med tanke på att jag har huvudvärk, gått upp 6 kg på 10 dagar,
kan inte gå, stå el röra mig pga av vatten och ledvärk, och sedan pga
av klådan som inte försvinner och så, så sa han de att han hör av sig
imorgon till mig, för vi tog blodprov, och beroende på vad dom visar så kommer
jag kanske få bli igångsatt,.. och de lät inte helt omöjligt =) woho! hoppas! 
BF 11 Juni, men kommer nog bli igångsatt nästa vecka om jag nu blir de,
pga av att dom inte vill att jag ska gå längre då.

Puss*

PS: det är SKITväder här -.-

PPS: Besöket ägde ju rum på förlossningen, och,.. haha! de var 2-3 tjejer
som var där inne och födde, dom skrek fan från tårna allihopa, nej jag
blev inte mer nervös för de, utan längtade ännu mer =D asballt!!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du vet att du är galen min gumma! Man ska inte längta efter något som gör såååå ont! <3

2009-06-02 @ 18:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0