IDAG FYLLER JAG 22 ÅR!

Hej!

Grattis till mig idag då!

Har fått pengar och massa sådant.

Ringde BM idag, svår att få tag på men de gick efter MÅNGA om och men.
Ska ju inte dit förens på onsdag, och han har inte tid innan dess.
Men jag får nu klokan 13 träffa en annan som kan göra en hinnsvepning
på mig idag redan! för jag vill inte vänta tills på onsdag! >_<

Förövrigt, idag ska vi handla lite på citygross. Sedan ska vi inom och handla
lite saker på apoteket, babyproffsen där vi ska inhandla babysittern,
babyandkids där vi ska inhandla myggnät till vagnen, och HM, för jag behöver
en amningsbh till.

Uppdaterar senare!

Puss*

Kommentarer
Postat av: Mia

glöm inte köpa ammningsinlägg om du inte redan gjort de:)..massor!! dom går åt fort!

2009-06-08 @ 15:56:09
Postat av: Lina Ekesrydh

Har redan det! :-D

2009-06-09 @ 08:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0