Nymålat och om-mublerat!

Hej!

Idag så var de ju den dagen Krille skulle komma och hjälpa
mig att måla! De svarta rummet skulle målas svart igen, och
de beige rummet skulle få sig en fondvägg.

Krille kom vid 9 tiden, och vi började med att fika såklart!
Efter det maskerade vi de som skulle maskeras, lister och skit då.
Vi började med att måla fondväggen, färgen räckte ej, fick åkte
iväg och köpa en till. Men de blev askalasbra!
Skulle sedan gå ner till förrådet och hämta den svarta färgen
som dom sa stod där nere, dvs dom som bodde här innan då.
Visst, färgen stod där, stenhård och snustorr, så vi lät de vara.

Men iaf, vi flyttade in våra saker i de svarta rummet istället,
blev skitbra! och lillens saker i de beige rummet. Bilder finns på bdb.

Krille åkte hem vid halv 6 tiden, och nu sitter jag och har ont överallt.
Äter iaf glass! =D snart simpsons på TV, sedan ska vi bort en sväng
till ICA så jag kan handla mjölk, sedan ska jag ta en dusch, sedan
lägga mig i sängen och glo på film!

Sedan får vi trycka in kvällsmat där nånstans med.

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0