Söndag - BF enligt SM

Hej!

Ja senaste inlägget vart lite.. haha, mysko.
Men HELA min blogg vart typ skjuten åt vänster sida så man
kunde inte se ett piss, inget funkade, så jag ba testade att
uppdatera den, och visst fan funkade de då, men why? =P
Men men!..

Idag är de ju BF enligt SM, men nej det är ingen här ännu, inte
ens en enda känning.. >_< den där hinnsvepningen blev inte så
lyckad tror jag? men jag ska iaf få en ny! Med sedan är de ju
fullmåne inatt! så man vet aldrig vad som kan hända! =D

Idag klockan 14:00 kommer, mor syster och bror för att fira mig.
Fyller 22 år imorgon, men lite svårt att fira en måndag då mor
jobbar. Innan dom kommer ska jag (vi) försöka hinna med att
bara gå ner i förrådet lite snabbt och få iordning på lådorna och
ta ner dom som står i hallen, ser så illa ut. Sedan ska tårtan bara
slängas ihop också.

Nu ska jag nog se till att komma upp iaf, väcka eric för de tar fan
evigheter innan han går upp! >_< skitonge!

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0