Söndagmorgon/eftermiddag

Hej!

har nu vaknat efter mja, knappt 5 timamrs sömn,
har vaknat hela tiden och vänt på mig och vridit och haft små värkar.
Tog två alvedon innan jag la mig vid halv 7 i morse, det gjorde iaf
lite skillnad. Är fortfarande dötrött dock, ska föröska vila i soffan, men
så fort jag lixsom nickar till så kommer en värk, just nu är dom inte så
intensiva, de kommer med 10-12 min mellanrum, men dom KÄNNS.
Latensfasen som BM sa, saken är ju de att jag har haft värkar sedan
klockan 18 igårkväll så jag har igentligen inte haft en paus sedan de
började. Får väl hoppas att de sätter igång mer snart. Ska ringa tillbaka
till FL senare ikväll om jag inte fått nån sömn, så ska jag få en sovdos,
mest så jag har fått sova lite innan förlossningen sätter igång på rikigt.

Ne men.. chill nu..

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0