1 Maj - Fredag

Hej!

Jag är ingen bloggperson, men jag känner att jag kanske borde blogga iaf.
Sitter just nu och sveper i mig ett glas med oboy så jag vaknar lite..
var nere för en stund sedan i tvättstugan och bytte tvättid, vill nämligen hänga på min Moster Mona
som kommer ner hit från Sthlm och lämnar lite saker jag ska få till bebisen, och hon åker hem i morgon,
sover då hos mamma i Växjö, tänkte då kan jag följa med och typ.. ja dryga en dag, Eric ska endå jobba natt så..

Vakande nog vid 6 tiden och vart jättekissnödig, men jag orkar fan inte gå upp, sedan när kl var halv 9 gick de inte
att hålla sig längre,.. klev upp (efte rmånga om och men) och vaggad ein på toan. Känndes som att jag
satt och pissade i typ 3 år eller något =P suck..

Idag har jag lite småsaker som ska vara fixade innan jag sticker, helst. Ska diska lite småsaker, duscha och klä på mig
ordentliga kläder, packa en väska till K-hamn, föröska fixa min deklaration om jag inte kan få hjälp av mamma dvs,
sedan ska jag försöka hinna packa lite annat nu inför kommande måndag. Det känns iaf skönt att vi ska få så mycket hjälp!

Nej nu ska jag sätta igång med dagen och vara nyttig, och se till att Eric får frukost!

Pusskram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0