BM-besök

Hej!

Nyss hemkommen från barnmorskan då.
Tog ju bussen till stan, det blev rätt =D haha.. de spöregnade så jag blev dygnsur om fötterna, hade tygskor...
Iaf! kom dit, fick väga mig, vägde 87 kg, samlat på mig mycket vatten nu, ska få stödskenor för händerna för
jag har lite karptunelsyndrom och vattensamlingar och de sticker i händerna, så måste ha skenor så jag inte får
bestående men som hon sa. Sedan mätte hon mitt SF-mått, de låg på 34 cm, nu i vecka 34+6
(går in i vecka 36 imorgon.) Sedan kände hon att bebisen låg ruckbart! =D äntligen! hoppas han e fixerad
nästa gång då =D När hon skulle kolla hjärtljuden så dalade dom jättesnabbt, men jag låg på rygg
så jag var tvugen att sätta mig upp, läste av att de var ca 120 slag per minut iaf. Hon hon uppskattade att han var normalviktigt också =) Nästa gång jag ska dit ska vi skriva ett förlossningsbrev och lite så! =) det närmar sig! =D
bara 36 dagar kvar nu!

Ringde pappa sedan, och bad om skjuts hem, orkade inte ta bussen i regnet, ville inte bli mer blöt! >.<
Imorgon är de FUB igen. Då ska vi tala om komplicerade förlossningar och så kommer FK.
Sedan måste jag in på HM och köpa 2pack pyamas i stlk 50 till bebis att ha med mig till BB.

Nej nu ska jag försöka ta de lite lugnt, och packa upp lite smått.

Pusskram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0