Dagens bravader!

Ja, nu har tisdagen flutit på och det har varit en skön dag.
De känns som att vi har gjort hur mycket som helst?
Efter att jag fått upp eric ur sängen så hände de inte så mycket.
Vi käkade lite, sedan kom Fidde, sedan åkte vi till Donken.
Åkte inom mediamarkt, och HM, där jag köpte tvåpack
amningsBH, ASsköna, 85D, hjälp! =D

Sitter nu och dör av värmeslag, ska dock inte klaga.
Ska snart sy på en balklänning som ska vara lite smått
klar inför provning imorgon, inte mycket kvar nu alls på den.

Jag funderar på att fixa lite käk bara, sedan sy!
Eric hängde på Fidde och köpte cigg bara,.. dom har varit
och åkt inliens runt helgasjön! Eric är så duktig ^^
Igår var han ute och sprang, och idag blev de inlines!
Imorgon slutar han kl 14, så vi ska åka till Evedal
och ligga och sola och chilla lite =)

Nej nu måste jag dra!

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0