En kall söndagsmorgon..

Morrn!

..Jaha ja, då vaknade man upp till en kall lägenhet för en gångs skull, FAST måste ju erkänna att
det är jävligt skönt att inte dö av värmeslag och känna täcket fastklistrat emot ryggen? >.<

Eric han kom hem lite tidigare än planerat fårn jobbet igår, han ringde vid 23:00 och hade asont på höger sida av bröstet och handleden, så han ringde in en polare som tog de sista timmarna, verkligen snällt att de finns folk som kan hoppa in halv 12 en lördag och jobba! När Eric kom hem så kollade han sin mejl, hjälpte mig med den sista tvätten, sedan så
la vis oss. Idag så har vi lite att göra nämligen också..>.<

Har lite listor här nämligen..
Saker som skall inhandlas;
- Kortbyxor till Eric
- Stolar till balkongen
- Elgrill
- Duschstång + draperi
- Svarta sopsäckar
- kolla efter ett datorbord som är hälften så litet som detta jättebordet

Saker som skall göras;
- Städa bakom ugnen
- Ta ut sängen ur sovrummet så vi kan plocka ner jättehyllan inför flytten
- Ta ut alla delar fån den Hyllan och sedan grovstäda sovrummet så det är KLART innan vi flyttar
- Ta ut ALLA resterande saker från köket till vardagsrummet, och städa det!
(- Sängen ska förövrigt stå i köket sista natten för den får inte plats någon annanstans)

Ska även ringa Krille (min f.d lossaspapppa) och be han;
- Packa alla barnböcker som är mina
- Ta med de mörkbetsade picknickbordet till vår balkong
- OCH den röda datorstolen från IKEA

Klockan är förövrigt... 0800 prick nu mer eller mindre, har precis svalt mina tabletter, ska snart äta lite frulle.
Sedan hoppa in i duschen, och sedan försöka få upp Eric för vi har som sagt endel att göra idag.
Vill inte sitta med resten av packningen sent ikväll, ska upp tidigt imorgon, nya lägenheten ska ju besiktigas kl 0900.

Nej jag uppdaterar senare under dagen!

Pusskram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0