En underbar dag!

Hej!

Det känns skönt att jag vissa dagar vaknar så sent som klockan 8.
De är jobbigt när man vaknar runt 5 och känner sig aspigg.
Så jag gick upp halv 9 idag! =D Eric är ledig så han låg kvar.
Och ja,..sover som en stock då dvs =P Jag bredde mig två
mackor och tog ett glas mjölk och sitter nu här och drygar en stund.
Tänkte snart göra frulle till Eric.

Fint väder idag! Ska se om vi inte kan sola och fika med lite
polare idag! Det hade varit asnice.

Idag ska vi sätta upp sänghimmeln i lillfisens rum!
De kommer bli sååå snyggt! (kommer bild sedan).
Sedan märkte jag att de var lite dammigt >.<
Så de blir till att dammsuga, moppa och dammtorka
en snabbt sväng bara. Och sedan har vi ju den där disken..
usch >.< ska se om inte Eric kan ta den!

Nej, nu ska jag fixa lite =)

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0