Flyttdagen! (och de regnar..)

Hej!

Ja godmorgon!
La oss vid typ.. 11 igårkväll..somnade direkt, däremot så vaknade jag vid 2 på natten, och de kändes som att jag hade
sovit i typ 7 timmar, men icke.. blev så jäkla förvånad, tillochmed Eric vart vaken. Dock somnade han om, haha... till min
stora (knappt) förvåning så ÖSregnade de inatt.. och även nu när jag steg upp.. (vaknade kl 5..-.-) det är ju verkligen
sån jäkla tur (not) att just den dagen man ska FLYTTA (!) så ska de SPÖREGNA!.... *pepparpeppartaiträ* hoppas
de slutar, bara de inte regnar >.<

Sitter på msn nu, och min räddare i nöden från dom mörka skogarna i Norrland är ONLINE! =D (nu e han ju inte från
norrland, men han bor iaf inte söder i sverige ;>)
AZGAROTH! =D iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhh! så vi sitter äl mest och fördriver
tiden genom att prata om typ.. allt =)

Tror jag ska ta och svälja mina tabletter och typ.. chilla en stund till, ska nog ta och duscha sedan, klä på mig och
packa lite smått medan Eric ligger och sover!

Pusskram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0