Fredag

Hej!

Ja idag hade man ju ställt klockan på strax innan 8.
Målaren skulle ju komma hit och tapetsera kök och hall.
Har inte lust att ligga och sova när han är här inne och donar.
Eric däremot, som ska jag jobba, 10:00-18:00, och sedan
på Harrys, 20:00-03:00, han sover! tänkte jag skulle väcka
honom strax efter 9 där, fixa lite frulle medans han duschar.

Och BTW..! O_o kan ju säga att idag var de verkligen
morgonens svåraste uppklivning ever, min foglossning
är FRUKTANSVÄRD! AJ AJ AJ AJ AJ! Plus att vår lillfis
är vaken, så han bökar runt, de sticker, hugger, och trycker
ner HELA tiden! blää.. jo sedan har jag även ont i halsen,
har ätit två stycken päronsplitt till frukost nu, och har ett
iskallt glas med vatten också som skall drickas upp.

Sy ska jag med göra idag, fan måste få den klar i helgen!
Sedan ska jag ring min BM och dubbelkolla min tid
som jag har på måndag, vetifan om de var 1320 eller
om det var 1340, men de visar sig!

Nej nu ska jag försöka strukturera upp min dag!

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0