Fredag!

Hej!

Ja vem kunde sova inatt då?.. hmm la mig vid 11, trött som en gris,
kände mig konstig och typ, svullen? Asså i halsen och så,
inte bara i kroppen..>.< iaf! Somnade sedan då efter många
om och men, drömmde många mysko drömmar etc,
vaknade sedan nu vid strax innan fem och kunde inte sova,
sedan satt jag ju och tänkte på, hur fasen har de gått för Mia!
Nu har hon ju ploppat, och vem fasen kan sova då? så jag
stiger ju upp, tar mig ett glas mjölk, sätter igång datorn, och ser
att Mia har fått sig en liten Melwin ;>  21:32 kom han,
vägde 4320Gram och var 53 cm lång, och SÅ lik sin far!
verkligen supergrattis Mia!! =D Han har ni bakat väl =D..
så nu sitter jag här och funderar på varför i helvete jag redan är vaken?

Ikväll jobbar eric på Harrys.. >.< vilket betyder,
ensam i en lägenhet hela kvällen,..jippi...=( kanske kan be
syster sova här inatt?,.. får se får se..!

Nej nu ska jag faktiskt ta lite mer och dricka
och njuta av vår nya box från comhem! =D

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0