Fredagmorgon

Hej!

Inatt har jag sovit bra, men endå oroligt, de känns som att kroppen typ, ja, jag vet inte... något är de som är skumt.
Händer och fötter är svullna som fan, ska få stödskenor för händerna på måndag, hoppas de hjälper lite iaf.
Fötterna gör så ont, varken liggläge eller strumpor hjälper, jävla skit, nu vill jag inte vara gravid längre asså..
Fast igentligen vill jag inte att han kommer förens i Juni, vill tapetsera om och måla dom rummen som ska fixas först,
och sätta upp all skit som ska upp på väggarna, och tvätta hans kläder så lixsom allt e klart för hans ankomst! =D
Sedan vill jag ju till sthlm nu den 21-24 Maj med mor, haha! så han får vänta och växa, och jag får stå ut =P

Idag ska jag diska,..och småplocka lite till, ska fixa klädkammaren idag, gjorde inte de igår, orkade inte, har blivit
så jäkla törtt på senaste fast jag sover lixsom, kroppen orkar inte, och foglossning from hell också.. mysigt..-.-

Nej uppdaterar senare!

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0