Harrys och packning!

..mja dagen närmar sig emot sitt slut, och idag har man hunnit med mycket!
Mona har då valt att köpa vår antika soffa! Så nu blev vi äntligen av med den! PUH!

Efter att Mona åkt, och Eric kom hem efter att ha bytt däck på jobb-bilen, så kom Fidde, Natta och Rasmus hit en sväng.
Satt och snackade lite medan jag tömmde sovrummet och småpackade det sista.
Sedan stack vi alla till Harrys och åt god mat! Kul när det är fint väder och man umgås med folk man tycker om =)

Sedan dumpade Eric och Rasmus av mig här hemma och körde Erics däck till garaget så vi slipper ha de i förrådet.
Nu är han på G hem, och bad han köpa med sig en coca cola 2 liters och lite glass som jag kan ha ikväll, han ska
ju jobba natt min älskling =) Och just det ja, så tvättar jag med, tvättar de sista nu så allt är klart, ska försöka tvätta
överdraget till soffan med, så de är rent och fräscht inför de nya! Nu ska vi endå köpa nytt överdrag men.. man vill ju endå
ha de man har rent ett tag,.. vi åker till IKEA nån gång i mitten på kanske nästa vecka, vi ska köpa köksmöbler och
överdraget, sedan tror jag vi ska investera i ett sänghimmel och nattlampa till lillfisen, får se får se..

Nej nu ska jag diska lite bestick, småpacka de som är i kökslådorna och hålla koll på tiden för tvätten.

Pusskram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0