Lördagssol!

Hej!

Ja idag vaknade jag vid strax innan 8. Eric börjar 9.. jag låg kvar till
typ nästan halv 9, sedan när eric hade duschat klart så fixade jag
frukost till honom, rotade mackor, en tallrik goood fil, c-brus och
sedan var de...omega3 tablet med =D haha

När han hade stuckit så satte jag mig vid datorn och chillade lite.
Sedan har jag sytt och glott på film, Satte mig vid datorn igen och
pratade med Sofie på msn, hon och nisse kommer hit! =D kuuul!
så jag har varit nere med sopor och dammsugat och fixat lite innan
dom kommer. Tänkte ta och baka socerkaka, har dock velat göra de
i flera dagar nu, om man kanske ska göra chokaldmuffins sammtidigt?
hmmm tål att tänkas på, de hade ju suttit gott de med annars.

Nej jag har lite mer att göra på klänningen nu!!

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0