Måndag och solen skiner!

Hej!Denna telefonen blir de och 3pott 399:-

Idag har jag verkligen försökt komma någon vart med mitt planerande.
Ska ringa till FK och till hyresvärden strax!
Har precis avslutat ett samtal med min mobiloperatör, ska byta abonnemang.
Till ett som är mycket mycket billiagre, plus att jag får vilken telefon jag vill =D
Jag bad henne irnga tillbaka om en halvtimme så jag fick kika runt en extra
gång så jag ser vad jag har valt. Så man är säker på sin sak.
Måste ju endå minska ner på mina mobilkostander så ja, de känns bra.
De blir förövrigt en Sony Ericsson X1, ser bra ut, har kännt på den, gillar den.

Idag ska vi inom, ÖB, citygross och babyproffsen.

Nej nu ska jag pilla med lite smått innan Eric slutar!

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0