Måndag

Hej!

Vaknade flera ggr inatt, trodde fan kl var närmare 6-7, men icke, vakande nog vid halv 2, hjalv 3.. sedan nån gång vid 5 och vid 7..=P men jag låg och sov enda till kl halv 10 faktiskt! det var jättelängesedan! =O Igår då.. vi åkte till Karlshamn vid halv 12, vi skulle igentligen till Ofm med, men de blev de inget med. Iaf,.. i Khamn så träffade vi lite folk, åt hos min mor, fotograferades som var tanken då. Träffade även Mia som har hos Fredrisk päron i Stilleryd =) Vädret var iaf underbart! Solen sken och allt,..!

Idag ska jag till AMS, och fylla i ett papper så jag får mina sista AMSpengar nu i slutet på denna månaden. Sedan måste
jag inom ica och handla lite käk, sedan tar jag bussen hem igen. Vill ju att dom ska komma och tapetsera om IDAG! så
man har allti klart lixsom! >.< Vi ska till hyresvärdskontoret på torsdag och välja tapeter och så, sedan skulle de tydligen gå snabbt, men iaf, de kliar i fingrarna att man inte kan få upp mer på väggarna förens det är klart! >.< Allt känns så..
ofärdigt! >.< Men jag får trösta mig själv med att det är klart inom en månad så =)

Nej nu ska jag återgå till min dag!

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0