Ny vecka, ny Måndag!

Hej!
Vecka 37 (36+4)

Ja jag bloggar kanske inte varje dag, men som jag skrivit tidigare så händer de inte så
mycket. Jag går upp runt 6-7 varje morgon, sitter här i typ,.. 3 timmar, lägger mig igen och
vilar i två timmar..går upp, lagar mat till Eric då han ofta har lunch när jag vaknat efter min
förmiddagslur. Sedan är de samma visa på eftermiddagen. finns två saker som skall göras
innan bebis kommer, sthlm nu kommande helgen, och omtapetsering av 3 rum i lägenheten
som jag hoppas sker inom två veckor. Sedan har vi en vägg i sovrummet som ska målas
om också, och nya köksmöbler med! sedan är de fritt fram för bebis att komma.

Igårkväll lagade vi mat tillsammans =D de blev hemagjord pizza, blir alltid asgott! =D
och Eric är duktig när han likväl försöker! =D Sedan kollade jag även på Twilight med
igår, tjena, de var längesedan jag såg en riktigt bra film! vad skönt att äntligen inte
se en massa skit.. de var på tiden =P haha

Tvättade också klart resten av bebiskläderna, allt i stlk 62 denna gången,
har lite i 68 kvar, men.. de behövs inte i början så jag väntar med de =P
haha hittade även ett par asballa skor jag vill ha till bebisfisen!
www.brandos.se/quiksilver/little-union-infant-11150/

Inatt har jag sovt relativt bra, men jag känner av att jag börjar få mer och mer mensvärk
om nätterna och på morgonen, och ja även mitt under dagen ibland.. inget obehagligt,
men... de känns så att säga. Lagom mycket för att de ska kännas.

Idag ska jag även till BM, kl 12:40, hoppas bebis är fixerad, ska be henne kika på
tappen med, så jag vet att de ser bra ut, ska ju som sagt till sthlm, vill inte åka dit
om de ser att ha hänt något, för Eric ska ju vara kvar i Växjö, och skulle
jag behöva, ja föda =P så blir de lite tufft att åka 50 mil bara sådär för oss båda =P
safe side lixsom!

Nej nu ska jag ta och äta lite frukost och vad de nu innebär.

Puss*


PS: kan förövfrigt säga att jag har för en gångs skull LÅNGA naglar =D *stolt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0