Nyvaken till en bättre dag

Hej!

Ja idag vaknad man iaf inte av regn, eller mörka moln, vädret känns väl ganska ostadigt änsålänge, och med min
tur så regnar de väl om 5 minuter, BARA för att jag ska till stan. Jag måste ringa pappa eller ann och se om någon
av dom kan skjutsa mig till stan, jag har inga cash på mig, bara kort, och dom tar ju inte kort på bussen..suck!
Ska ju på FUB idag så.. kl 13:00. 3 timmar kvar, jag ska duscha äta och fixa skjuts.

Förövrigt, inget speciellt, har plockat lite småsaker idag med packningen, de artar sig rejält nu, på lördag ska vi
måla om fondväggen i sovrummet så de blir sjukt mysigt sedan =) sedan ska tvn flyttas i sovrummet så den står rätt.
Hallen ska målas mörk mörk vinröd =) och de ska vi måla själva, ska nog köpa färg vid löning, vi får se.
Vi måste ha en stor rund svart eller grå matta i hallen, dom har ju de på citygross för en 1500:- hade passat skitbra!

På söndag ska vi till K-hamn, mamma ska fotta mig och eric med magen ^^ sedan vid halv 1 tror jag så åker vi alla fyra
(jag, eric, mamma och syster) till Ofm, ska äta hos familjen Johansson, för Micke fyller år.

Idag  när jag kommer hem från FUB, ska jag boka tvättid typ, sedan funderar jag på att baka en äppelpaj, och såklart
plocka upp lite skit och så. Ska även ta och rensa/städa i klädkammaren och vika ihop alla handukar och kläder snyggt.

Nej frukost nu!

Puss*


vecka 36, 35 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0