Regning onsdagsmorgon..

Hej!

Ja idag är man,.. seg men endå lugn av att de inte är en miljon lådor kvar att packa upp!
Det börjar lixsom arta sig nu utseendemässigt =D Idag gick jag upp halv 7, kunde inte sova mera.
Eric han börjar jobba klockan 8 så jag gjorde frulle till honom ostmackor (rostade) och apelsinjuice =D
Snart ska jag duscha iaf,.. ska till BM kl 11 i stan, hoppas jag tar rätt buss nu, för annars står jag verkligen i skiten >.<
Ska bli kul och få veta om han e fixerad! vilket jag hoppas, eller iaf ruckbar >.<

Efter det besöket hos BM ska jag till HM och köpa en pyamas i stlk 50 (baby) för de har jag inte. Tänkte ha med den till
lillbebis, den kostar ju bara typ 70 kr så..sedan ska jag handla lite käk och dricka med på ICA i stan. När jag endå är där
så kan jag handla däär, för de regnar ute, så jag vill inte gå til ICA härifrån då jag knappt hittar i detta området >.<
Ska ringa Linda FUB också när jag är i stan! (Linda FUB = Linda från FöräldraraUtBildningen). Ska se vad hon
vill, hon ville kanske typ att vi skulle ses idag =) får se vad vi ska göra!

Annars idag när jag kommer hem är de småplocka som gäller. Få iordning i lite lådor, och vika ihop handukar och
påslakan och kläder i klädkammaren. Sedan har vi köket. Måste diska lite och röja undan på bordet så de ser
snyggt och fräsch ut. Funderar på att gå ner med all skit i förrådet så länge sedan, mest för att få de undan ur
lägenheten, får se får se. Måste endå ta upp barnvagnen därifrån och göra irodning den, mest bara för att jag
känner för de =) just det ja! tvättid måste jag också fixa! *skriva kom ihåg lapp*

Nu ska jag duscha och njuta av.. ja regnet..=P
(önska mig lycka till nu när jag ska ta bussen så den kommer, och att de blir rätt)

Pusskram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0