Seg lördag

Hej!

Idag har jag inte orkat blogga.
Men men, idag så vaknade man iaf upp till bra väder for once! Natten har varit hemsk, vakande flertalet ggr av att
jag hade hemska förvärkar, sedan vid halv 6 stod jag inte ut längre, gick upp och gick runt lite, åt två smörgåsar,
kollade min mejl, seden la jag mig igen. Sedan vakande jag vid kvart i 11. Vi gick båda upp då, eric tog en dusch,
jag hade ju tvättid idag, 11-15, de jag han att tvätta var alla bebiskläder iaf, de i srtlk 50-56.
Varit trött heeeela dagen fast jag sovit emellanåt, bläää.. Sedan körde eric till återvinningsstationen och lämpade av
lite skit, han passade då på att hämta Thobbe. Dom satt från 15- ja.. nu till halv 10 och spelade WOW =D haha
Linda kom förbi en sväng med,.. sedan var de mest slappanes på soffan för min del..

Imorgon är de Khman och Ofm som gäller.

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0