Solig lördagsmorgon!

Hej!

Vaknade vid typ halv 8, solen sken som fan, och jag bar apvarmt! >.<
Mamma och Mona var redan vakna, så vi satte oss vid bordet o käkade frulle.
Sedan stack syrran till K-stad med en polare, och vi drog ut på stan efter frukosten.
Var inom bubbeltian och köpte gardiner, dom kostar bara 60 kr för 2 längder så.. passade på.
Köpte även två st badbomber och sedan badskum, nu när vi äntligen har badkar så är de kul med sådant.

Som sagt, jag ska ju få en bärjsjal av min moster..denna:
stellaris.se, sjalen heter "Tricot-slen organic - Stretchy Baby Wrap"
Vi ska ha den orangea =) lite coolt med färg =P

Förövrigt så händer inte så mycket idag. Eric stack till jobbet och ska byta däck på ena jobb-bilen,
så vi kan låna peguon på måndag när vi flyttar. Han e så duktigt min babe =D

Efter de kommer han hem, käkar och byter om, för sedan ska han ut i garaget och föröska få dit växellådan på Eclipsen!
iaf börja med att försöka få dit den =) ska se om jag ska följa med, för jag orkar inte sitta hemma och häcka.

Jag ska iaf nu äta lite, sedan småpacka!

Pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0