Söndag

Hej!

Ja nu var det ett par dagar sedan man bloggade.
Jag har varit i sthlm to-sön. De var 4 väldigt.. ja.. dryga dagar endå =P
haha, vi gjorde typ inget alls, gick på bio på fredagen dom övriga dagarna
satt jag och tittade på när mormor sara och olle spelade triss och sekvens.
USCH USCH USCH.... de regnade alla dagar,.. jippi.......
men bara för att vi skulle åka hem IDAG så var de fint väder hela dagen!
solen sken och de vart vindstilla... typiskt?!

Men skitsamma! Imorgon blir det bättre.

När jag kom hem då,.. kan klockan vart typ halv 5?
Då vart fidde och natta här, vi gjrode tacos, men jag åt inte.
orkade verkligen inte, hade lixosm PRECIS kommit innanför dörren.
Jag packade upp mina saker, och pillade lite på lillfis rum.

Senare på kvällen så har jag nu möblerat om där inne, blev bättre.
Ska upp med sänghimmel jag köpte med på IKEA.
(vi åkte inom A6 och IKEA på hemvägen från stlhlm)
Bäddade även i spjälsängen, hade köpt spjälskydd med så.
och jo! sedan ni vet en sån man hänger från taket, ett typ rör i tyg,
som man kan ha saker i? från IKEA?.. köpter en sån grön!
ska ha den uppsatt i taket vid skötbordet så man kan ha diverse
saker där som tvättlappar och ja, ni vet sådant småplock.

Imorgon.. måndag, har jag lite saker att utträtta!
Eric jobbar 7-14, men vi ska storhandla imon med.
Vi kommer lägga till lite saker på storhandlingen denna gången.
Blöjor ska vi ha, och skötlappar, och amningsinlägg, ja ni vet!

Sedan ska vi inom babyproffsen, ska köpa deras babysitter,
och även en badbaljeinsatts. Jag måste ha amningsBH och
dom där linnena jag hittade på HM,  men tänkte att jag åker till stan
i veckan och löser det! Sedan MÅSTE jag ringa FK imon och lösa
mina FK pengar, har ju skickat in papper, men vill ha bekräftat att
jag verkligen får dom så jag inte står där sedan i Juni utan pengar.

De löser sig säkert endå, men måste se över det!

Ska sy klart Sars balklänning med, så den är klar denna veckan.
Så jag kan fokusera på mina dagar jag har kvar innan fis kommer.
Måste även irnga hyresvärden och be om numret till målarna som
ska tapetsera om, hade ju varit bäst om dom kunde tapetsera om
INNAN man ska föda barn lixsom =P så man slipper allt spring.

Nej nu ska jag knoppa! är askalastrött!!

Pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0