Söndagsmys på arabybadet

Hej!

Idag vaknade jag klockan 8, kunde inte sova så jag gick upp.
Eric han började klockan 10 så jag försökte fixa lite frulle och
så till honom, sedan när kl är halv 10 så ringer han till sin
jobbarpolare och dubbelkollar så det inte är 11 dom börjar..
och jo, de var 11, så han la sig en stund till. Sedan stack han! =D

Han kom hem vid 2 istället för vid 3, tydligen var de dött och ingen
idee att jobba kvar lixsom så många som dom var idag.

Vid 5 tiden så ringde Linda och Thobbe, vi drog ut på arabybadet
och solade! sedan var vi hungriga, de blev donken, sedan drog vi
tillbaka till arabybadet. Efter de tog vi en sväng till oss, och nu har
dom åkt hem allihopa. Eric är just nu o köper chips då han fick värsta
suget på de, jag ville ha calippo cola men de hade dom inte, så jag
sa att jag ville ha en magnum classic istället, går ju lika bra de  med =)

Nej nu ska jag glo på pathfinder!

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0