Städning

Hej!

Uppdatering då, vad har hänt under dagens lopp?
Jag somnade ju i två timmar innan, ganska skönt att vila lite, e fan trött hela tiden, skitjobbigt.
Tog tummen ur röven vid 1 och städade hela klädkammaren, och de är MYCKET skit där inne som ska
vikas ihop och sorteras etc. Men nu är jag äntligen klar! Eric slutar halv 4, sedan drar han till återvinningsstationen.
Vi har mer prylar som ska kastas som e i lägenheten, men hela hans bil e full med skit. Så vi tar resten imorgon.

Snart ska jag duscha, sedan diska, sedan baka! Ikväll vet jag inte vad som händer mer än att vi ska äta hos pappa.
Kanske tar en runda med bilen och chillar lite, måste däremot sätta upp en lampa här i vardagsrummet, men de krävs lite sladdar. Kanske kan fixa allt sådant imorgon, pallar fan inte mer idag, känns som att nu efter flytten e jag helt slut!
Nu längtar jag bara till dessa saker..

- 10 Maj, Khman och Ofm + fotografering med mig magen och eric.
I ofm ska vi hälsa på hans morföräldrar och fira mike.
- 14 Maj, Sista FUB. Ska prata om tiden efter och sedan p-medel, vilken pik för oss "unga"..lol
- 18 Maj, BM kl 12:40
- 21-24 Maj, STHLM och hälsa på släkt! åker dit med mor syster och bror.

Nej men duschen nu!

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0