Storstädning

Ja idag har man tagit tummen ut och städat lite!
Jag började med att dammsuga, dammtorka och moppa v-rummet.
Och puffade till soffkuddar och vattnade blommorna etc.
Sedan var de sovrummets tur! Samma sak där, dock plockade jag
ner lite saker i förrådet som tog plats i hyllan, så de blev fint där med!
Badrummet sedan då, samma sak där.. känns skönt!
Nu har jag disk att diska, suck, men det ska med göras.
Sedan ska Eric handla, han ligger i badet just nu.
Vi måste däremot gå ner med lite lådro till förrådet som nu står
i hallen och tar hemsk plats >.< och sedan får han bannemej
ta med sig soppåsarna när han ska handla, asså.. att kasta då =P
Sedan ska bara samma städprocedur göras i hall och kök.
Barnrummet är inte så stökigt, men jag dammsugar och moppar iaf.
Och dammtorkar,.. =)

Nej nu till disken (längtar verkligen...) =P

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0