Vaniljglass med varma hallon!

Hej!

Dagen har varit skön och helt i rätt takt.
Mona kom vid strax efter 11, vi bestämmde oss för att ha sakerna jag skulle få till bebisen på Erics jobb,
dom har en stor lokal där vi kan lagra de, vi ska ju flytta på Måndag, känns så  onödigt att flytta upp alla
saker till lägenehten då. Helt sjukt vad grejor vi fick asså, ska se om jag kan lista upp allt så ni får veta.
Iaf.. körde till Khman efter att vi lämpat av sakerna då på Erics jobb, när vi kom hit så chillade vi.
Mest massa snack typ, sedan lagade vi mat, grillade kottletter och åt barbequepotatis och vitlökssås.
Sedan tog jag mig ett varmt skönt bad, bebis gillade de iaf =) nu äter jag vaniljglass med varma hallon!
MUMS!! de var verkligen efterlängtat! nej nu ska jag hoppa i bingen..!

Pusskram*

PS, sakerna jag fick detta;
2 st bilbarnstolar 0-9 månader, olika fästen då
En sulky
en skitstor låda med kläder
En skitfin spjälsäng med madrass
En stor fin sol-lampa att ha på väggen
2-3 påsar med bebisleksaker
Brio möbler för dom aldra minsta, kan ju tilllägga att de har gått i släkten, tillochmed jag hade dom som barn!

Tror de va allt!
JO! sedan ska min moster Mona köpa mig en bärsjal! yeah! =D tacktacktack =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0