Vecka 35

.. en uppdatering!

Är i vecka 35, 34+1. Känns fan inte som att det bara är 6 veckor kvar? Längtar nåt så fruktansvärt till bebisen ska födas!
Vi var på föräldrarkurs igår jag och Eric (eric är förövrigt min sambo ni som inte förstått det).. och vi vart och kollade
på hur förlossningen såg ut, och lite så, jättekul! fast nu längtar man ju ännu mer! Jag är inte rädd för varken sjukhus,
nålar eller så, så jag ser inga problem i att vara där inte.

min graviditet i sig har varit lugn, mådde väl förjävla illa dom 15 första veckorna, men jag kräktes aldrig, tur väl var.
Jag har inte haft halsbränna, eller blivit allt för svullen,.. de enda som har varit lite jobbigt är foglossning.
Jag har inte så hemskt jätteont, men det är svårt speciellt på morgonen att resa sig, får skitont i blygdbenet! =(
Har även haft min sköna ischiasnerv i kläm ett par gånger, och de var fasen värre än jag trodde! haha

Jag har gått upp endel i vikt, vägde på inskrivningen i vecka 9 64 kg, nu väger jag 85-86..suck. Men jag har
lagt på mig hemskt mycket vatten i hela kroppen också, så de resulterar i MissValross 2009.. smällar man får ta!

Har idag 41 dagar kvar till BF, BF är beräknad 11 Juni elligt rUL, och 7 Juni enligt SM.

overandout*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0