Vecka 36 + FUB

Hej!

Ja nu är de ju klockan mer eller mindre 12 på natten.. tror detta inlägg kommer publiceras 7 Maj.
I alla fall, Linda och Thobbe kom hit vid typ, 4:a tiden innan idag (onsdag) och vi satt o chillade i soffan.
Eric slutade vid 6, han handlade lite käk så jag kunde laga mat till oss fyra =)
Sedan ringde Fidde, han skulle komma över och hälsa på, Natta följde med och hennes polare.
Kvällen slutade med att jag och Linda satt själva och åt i köket, medans Eric satt i vardagsrummet om
pratade med dom som INTE åt, och sedan bestämmde sig för att gå ut.. TACK....!

Så nu sitter jag hemma själv, inte för att de GÖR något att han stack, men helt oanmält, när vi har gäster!
Tycker de var illa! men fine, han är inte ute typ alls, så det är ju lugnt så sätt.. men endå.

Jag HATAR folk som dricker alkohol...jag har alltid varit emot de i större mängder. Tycker man ska dricka
för att det är gott, inte för att supa och tro man är jordens snyggaste och vara sig själv fast 10 ggr mer..>.<
Men alla är vi olika =P.........

Nej nu ska jag lägga mig.

Puss*


PS:
Idag (torsdag) går jag in i vecka 36! =D 35+0. Helt SJUKT att det bara är 4 veckor kvar! 35 dagar.
Ska på FUB idag, kl 13, ska prata om komplicerade förlossningar och sedan så kommer FK och pratar lite =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0