VECKA 39!

Hej!

Ja herre gud vad tiden går? vecka 39 idag!? (38+0)
Helt sinnes, förstår inte alls vart tiden har tagit vägen?
14 dagar kvar, förhoppningsvis och troligtvis mindre.

Inget paket från 3 igår inte, men idag kommer det! =D
har kollat upp det lixsom, jag är skillad =D

Sjuuukt bra också, ringde hyresvärden igår..
sa att jag ville prata med målarna om när dom skulle komma..
för jag vill ha de gjort antingen innan eller efter jag fött, och
inte samma dag jag kommer hem eller för den delen
samma vecka. Det hade bara varit skitjobbigt.
Och gissa vilken firma som ringde dagen efter om inte målarna?
idag är de en äldre man här och förbereder inför
tapetsering av hall och kök, som förövrigt sker i morgon =)
I helgen ska vi bara packa ihop de få saker vi har i vardagsrummet,
så han kan ta de på måndag som planerat! Sedan är de klart!


Sars (sara) var här igår också och provade av balklännignen
som förövrigt satt som en smäck!! sååå nu är
de bara liiite kvar på den, så säg,.. onsdag nästa vecka
när tapetsering och klänning är klar, då får han titta ut vår
lille fis som tar så stor plats i min mage. Innan dess
har jag faktiskt inte tid =D haha, kan man göra så tro? =)

Sitter och äter frulle just nu dock, har lite smått ont i halsen >.<
dricker te, och äter vaniljyoggi och två phia mackor.
vill inte bli sjuk, dvs 3 dar av hosta för jag har så pass bra
immunförsvar så jag är asså inte sjuk längre, men när jag
likväl är sjuk så är de rejält sjuk. Är kanske sjuk 1 ggn om året.
På sin höjd lixsom...!

Nej nu ska jag försöka planera upp min dag helt enkelt.

Puss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0